تراورتن

تراورتن 60*30 رامشه صادراتی – قیمت کف اصفهان

تراورتن 30 در 60 رامشه صادراتی

یکی از بهترین تراورتن ها جهت ارسال به کشور های همسایه و اروپا، تراورتن 60*30 رامشه صادراتی است که به دلیل ظاهر جذاب و قیمت مناسب از تقاضای خوبی در بازار های جهانی برخوردار می باشد.

ویژگی های تراورتن 60*30 رامشه صادراتی

اخیرا به اشتباه تراورتن رامشه را با تراورتن حاجی آباد مقایسه می کنند در صورتی که این دو سنگ هیچ شباهتی با یکدیگر ندارند؛ برای درک بهتر تا انتهای مطلب همراه ما باشید و مطلب تراورتن حاجی آباد را نیز مطالعه فرمایید.

  • ظاهر سنگ تراورتن رامشه

پس زمینه تراورتن رامشه در سورت های سوپر به رنگ سفید و در سایر سورت ها عمدتا کرم رنگ می باشد. هرچه درجه کیفی این سنگ پایین تر باشد به رنگ تیره تر و هاله های صورتی متمایل می شود.

  • قیمت مناسب

در میان سنگ های روشن می توان تراورتن رامشه را دارای مناسب ترین قیمت نام برد. این سنگ در مقایسه با برند های بازار حدود نصف قیمت را به خود اختصاص داده است. همچنین سورت های کرم روشن و کرم تراورتن رامشه را می توانید با قیمت های مقرون بصرفه و با بودجه های کم نیز تهیه نمایید.

تراورتن طبس را می توان رقیب سرسخت تراورتن رامشه نام برد.

  • ثبات رنگ

یکی از مهم ترین ویژگی های هر سنگ بازی رنگ آن است. هرچه میزان بازی رنگ یک سنگ کمتر باشد نمای یکدست تری تحویل می دهد و تنوع دسته های کمتری نیز دارد.

تراورتن رامشه از ثبات رنگ زمینه مناسبی برخوردار است لذا در متراژ بالا حداقل بازه رنگی را شامل می شود؛ البته این مورد به کیفیت سورتینگ کارخانه تولیدی نیز بستگی دارد.

  • ساب پذیری بالا

از دیگر ویژگی های مثبت تراورتن رامشه قابلیت ساب پذیری بالای آن است. این قابلیت موجب می شود سنگ هایی که از خط تولید خارج می شود سطحی براق و آینه ای داشته باشند.

البته تراورتن های صادراتی معمولا بصورت هوند(بدون ساب) تهیه می شوند؛ دلیل آن نیز تقاضای بازار است.

  • وزن پایین

در مقایسه با سایر تراورتن ها سنگ رامشه دارای وزن پایین تری می باشد. این امر به کاهش چشمگیر وزن ساختمان می انجامد. همچنین حمل و نقل و اجرای آن را تسریع می بخشد.

  • بافت ضد لغزش

بافت این سنگ با ایجاد اصطکاک از لغزش جلوگیری می کند هرچند پیشنهاد می شود تراورتن رامشه را به عنوان سنگفرش کار نکنید. دلیل آن را در ادامه توضیح خواهیم داد.

  • معایب : مقاومت فشاری پایین

استفاده از تراورتن رامشه جهت سنگفرش توصیه نمی شود. صادقانه حتی برای فضای داخلی هم مناسب نیست!

جنسیت این سنگ نسبتا نرم است لذا مقاومت فشاری پایینی دارد؛ در اثر تردد یا قرار دادن اجسام سنگین بر آن ممکن است دچار ترک خوردگی یا شکستگی بشود.

همچنین محیط های مرطوب داخل ساختمان نظیر حمام و سرویس بهداشتی جایگاه منطقی برای تراورتن رامشه نیستند لذا موجب فرسایش زود هنگام آن می گردد.

چرا تراورتن 30 در 60 رامشه برای صادرات مناسب است؟

تولید تراورتن های صادراتی همواره با مشکل رو به رو بوده است؛ این عامل دلیل تعداد کم واحد های تولیدی در این زمینه است.

در واقع برش سایز 60*30 تراورتن های روشن برای کارخانجات سنگبری صرفه اقتصادی ندارد زیرا اگر همان سنگ را بصورت 40 طولی تولید کنند هم بهای تمام شده کمتری خواهد داشت و هم تقاضای خوب بازار داخلی را شامل می شود لذا؛

در حال حاضر تراورتن رامشه بهترین گزینه موجود جهت صادرات است.

تراورتن رامشه کیفیت بالا، قیمت مناسب و رنگ روشن را بطور همزمان شامل می شود به همین خاطر موردتوجه و استقبال متقاضیان بازارهای بین المللی قرار می گیرد و فروش شما را افزایش می دهد.

انواع فرآوری تراورتن 30 در 60 رامشه صادراتی

دلیل تاکید ما بر سایز 60*30 استاندارد بودن آن است. در واقع عمده تراورتن های صادراتی با این ابعاد در بازار پذیرفته شده اند ولی در صورت نیاز سایز های دیگری از جمله 80*40 نیز قابل تولید است.

  • هوند (بدون ساب)

سایر کشور ها معمولا سنگ را بطور طبیعی می پسندند؛ بدین منظور که تمایلی به ساب براق و رزین جهت پر کردن حفره ها ندارند.

  • دارای ساب ولی بدون رزین

این مورد نیز در کشور های عربی نظیر عربستان و امارات تقاضا دارد. در این فرآوری سطح سنگ براق می شود ولی حفره های آن توسط رزین پوشیده و یکدست نمی شود.

  • ساب خورده و صیقلی

این مورد دقیقا مشابه سلیقه داخل کشور است. سطح سنگ ابتدا با رزین پر می شود و سپس توسط ساب صیقلی و براق می گردد. علت استفاده از رزین افزایش مقاومت سنگ و یکدست شدن آن است؛

همچنین حشرات و کثیفی ها به داخل سنگ نفوذ نمی کنند و محیط کار شده تمیز تر، مقاوم تر و جذب آب کمتری خواهد داشت.

معدن تراورتن رامشه کجا قرار دارد؟

رامشه منطقه ای در استان اصفهان است که در 70 کیلومتری جنوب شهرستان ورزنه و 160 کیلومتری جنوب شرق اصفهان واقع شده و معادن متعددی را در خود جای داده است که مشغول استخراج این سنگ می باشند.

از مشهورترین معادن تراورتن رامشه می توان از معدن ثنایی و غریب شاهی نام برد.

کاربردهای تراورتن 30 در 60 رامشه صادراتی

عمده کاربرد این سنگ نمای ساختمان است. پس از صادرات، در پوشش دیواره های بیرونی مجتمع ها مورد استفاده قرار می گیرد و ظاهر زیبایی به آن می بخشد.

همچنین بطور گسترده در فضای داخلی مانند راه پله، لابی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

آنالیز سنگ تراورتن رامشه

  • میزان تخلخل : 9 از 10 – حداقل میزان مطلوب 3
  • مقاومت فشاری : 490 از 800 – حداقل میزان مطلوب 400
  • مقاومت سایشی : 3 از 4 – حداقل میزان مطلوب 2.5
  • جذب آب : 1.33 از 3 – حداقل میزان 0.1
  • وزن مخصوص : 2.42 از 2.5 – حداقل میزان مطلوب 2

خرید تراورتن 30 در 60

 قیمت تراورتن 60*30 رامشه صادراتی در اصفهان

قیمت این تراورتن در سورت های صادراتی به عوامل مختلفی بستگی دارد؛

کیفیت تراورتن های صادراتی بلا استثناء بالاترین درجه ممکن یعنی سوپر هستند لذا عوامل دیگری از جمله ضخامت و تم رنگی سنگ در قیمت گذاری ملاک می باشند.

به منظور تامین انواع تراورتن های صادراتی نظیر تراورتن 60*30 رامشه با مناسب ترین قیمت از درب سنگبری های استان اصفهان، باما در تماس باشید.

Telegram          instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =