تزئینات سنگی

خرید نرده سنگی صراحی قیمت مناسب

خرید نرده سنگی صراحی قیمت مناسب

خرید نرده سنگی صراحی با قیمت مناسب ممکن است دغدغه بسیاری از فعالان صنعت ساختمان باشد. نرده سنگی جزءی جدانشدنی از نماهای رومی و سنگی ، بالکن و راه پله است و طبیعتا بخشی از هزینه ها را به خود اختصاص می دهد.

اگر شغل شما ساخت و ساز نباشد و صرفا برای منزل یا ویلای خود به دنبال تهیه نرده سنگی هستید ممکن است با خود فکرکنید تعدادی که نیاز دارید ارزش صرف وقت نداشته و بهتر است از نزدیکترین فروشنده خرید کنید اما شاید تعجب کنید وقتی متوجه شوید قیمت نرده سنگی صراحی درب تولیدی های اصفهان یک سوم قیمت است!!

نرده سنگی صراحی چیست؟

برای تجربه خرید بهتر ابتدا لازم است درباره محصول موردنظر خود کمی اطلاعات کسب کنید. واژه صراحی به ظرف نوشیدنی معنا می شود و ربط آن به نرده سنگی شباهت آن با جام های نوشیدنی باستانی می باشد.

نرده سنگی صراحی همانطور از نام آن مشخص است از سنگ های طبیعی تولید می شود. بدین وسیله که کوپ های ریزبار به اصطلاح سه کوپ پس از استخراج از معدن توسط کارخانجات سنگبری به برش های مستطیل شکل منظم (شمش صراحی) تبدیل شده و در انتها به کارگاه های مربوطه ارسال می شوند تا به شکل دهی آن بپردازند.

انواع نرده سنگی صراحی

انواع نرده سنگی صراحی

صراحی ها با توجه به نوع سنگ و ابعاد دسته بندی می شوند. بطور کلی اکثر نرده سنگی های بازار از تراورتن ها یا مرمریت ها تهیه شده اند. سایر سنگها نظیر گرانیت به دلیل جنسیت فوق العاده مستحکم خود مناسب شکل دهی و ظرافت کاری نمی باشند.

ظاهر و رنگ

از لحاظ ظاهری نیز صراحی ها به سفید ، شکلاتی ، عسلی ، مشکی ، موج دار و هاله دار تقسیم می شوند که هرکدام دارای قیمت متفاوتی هستند.

انواع سایز

ابعاد عرف تولید نرده سنگی 50 – 60 و 70 سانتی متر می باشد ولی ممکن است سایزهای دیگری نیز در بازار مشاهده کنید که تعداد آنها محدود است. در حال حاضر صراحی 70 سانتی متری بیشترین تقاضا و استفاده را به خود اختصاص داده است.

مزایا و معایب نرده سنگی

هر سنگ کاربردها و موارد استفاده مخصوص خود را دارد لذا قبل از اقدام به خرید فروشنده خود را با قصد خود در میان بگذارید. بطور مثال مرمریت ها مناسب فضای آزاد نیستند و در مواجه با سرما ، رطوبت و بارش ممکن است ترک بخورند یا فرسوده شوند.

برای بالکن و پله های بیرونی پیشنهاد می شود نرده های تراورتن کار کنید تا در برابر شرایط آب و هوایی مقاوم باشند.

توجه کنید!

پیشنهاد می کنیم تا جای ممکن از نرده های سنگی ترامیتی (لایم استون) نیز دوری کنید زیرا جنسیت این سنگ بطور طبیعی از آهک بالایی برخوردار است بنابراین جذب آب بالایی داشته و احتمال تغییر رنگ وجود دارد.

قیمت انواع نرده سنگی صراحی

قیمت هر یک از نرده ها با توجه به مواردی که بالاتر به آن پرداختیم متفاوت است.

در ادامه عوامل تاثیرگذار بر قیمت انواع نرده سنگی را به اختصار توضیح خواهیم داد.

رگه ها و هاله ها

بطور مثال هرچقدر صراحی سطح یکدست و تمیزی داشته باشد از قیمت بالاتر و هرچه دارای رگه و هاله باشد قیمت پایین تری را به خود اختصاص می دهد.

ابعاد

از موارد دیگر تاثیرگذار بر قیمت ابعاد آن است. طبیعتا گران ترین نرده را سایز 70 و به ترتیب کاهش قیمت را در سایز های 60 و 50 مشاهده خواهیم کرد.

برند سنگ

برند سنگ نیز تا حد زیادی بر قیمت موثر است. مثلا نرده سنگی تراورتن عباس آباد به دلیل برند و لوکس بودن این تراورتن و گران بودن کوپ های استخراج شده از قیمت تمام شده بالاتری برخوردارند.

شکل ظاهری

چهارگوشه و یا گرد بودن نرده سنگی نیز از عوامل تاثیرگذار بر قیمت به شمار می رود.

  • نرده سنگی گرد

این مورد در شکل ظاهری گرد و صیقلی ساخته می شود و در برابر عوامل محیطی و فرسایش نسبتا مقاوم تر از نوع دیگر آن است و در بلندمدت دوام خود را نشان می دهد.

  • نرده سنگی چهارگوش

نرده چهارگوش معمولا به دلیل جذابیت بیشتری که دارد از استقبال و تقاضای بیشتری نیز برخوردار است. شکل ظاهری این مورد بصورت دو مکعب قائم از بالا و پایین و در وسط نیز طرح موردنظر ایجاد می شود.

نرده سنگی صراحی سفید و شکلاتی

نتیجه گیری

با توجه به تنوع بالای نرده های سنگی صراحی و کاربرد و شرایط استفاده متفاوت هریک همچنین بازه قیمتی زیاد در مناطق مختلف پیشنهاد می شود در صورتی که از اطلاعات و تجربه کافی در این زمینه برخوردار نیستید از مشاوران و فروشنده های معتبر در این زمینه کمک بگیرید تا ضمن تجربه خریدی لذت بخش از ضرر احتمالی جلوگیری شود.

خرید بی واسطه انواع نرده سنگی از درب تولیدی های اصفهان

جهت خرید بدون واسطه و مستقیم انواع نرده سنگی و صراحی از درب کارخانجات سنگبری و کارگاه های تولیدی مربوطه در اصفهان از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در تماس باشید تا بهترین و رقابتی ترین کیفیت و قیمت را دریافت کنید.

شبکه های اجتماعی مجموعه

با عضویت در شبکه های اجتماعی مجموعه از جدیدترین محصولات و فروش های ویژه باخبر شوید

جهت پیوستن به هریک از شبکه های اجتماعی زیر بر روی آن کلیک کنید

کانال تلگرام

صفحه اینستاگرام

راه های ارتباطی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + دو =