تراورتن

سنگ تراورتن حاجی آباد ، برند بازار

سنگ تراورتن حاجی آباد

سنگ تراورتن حاجی آباد یکی از برندهای موجود در صنعت سنگ ساختمانی است. این سنگ به دلیل جنسیت استخوانی و طیف رنگی زیبای خود خواهان زیادی در بازار دارد. اگر به دنبال یک گزینه مناسب برای نمای ساختمان خود هستید سنگ تراورتن حاجی آباد می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد.

مزایای سنگ تراورتن حاجی آباد

از مزایای این تراورتن می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • ساب پذیری عالی و سطح براق و درخشان
  • جنسیت استخوانی و تخلخل کمتر نسبت به سایر تراورتن ها که موجب جذب آب کمتر و مقاومت بیشتر گردیده است
  • طیف رنگی متنوع نظیر سفید ، کرم روشن ، شکلاتی ، گل پنبه ای ، موج دار و…
  • قد و پای بلند دسته ها و درصد بازه رنگی کم که به یکدستی نمای ساختمان می انجامد
  • مقاومت در برابر کلیه شرایط آب و هوایی
  • قیمت اقتصادی و مقرون بصرفه نسبت به سایر برندهای موجود در بازار

معایب سنگ تراورتن حاجی آباد

از معایب این تراورتن می توان به سنگین بودن وزن آن اشاره نمود. تراورتن حاجی آباد به دلیل جنسیت استخوانی و توپری که دارد طبیعتا وزن بیشتری نیز داراست به همین دلیل کارخانه های سنگبری آن را با ضخامت کمتر (15 – 16 میلی متر) تولید می کنند.

همچنین از دیگر معایب این سنگ به مشکل خوردن معدن آن است، معدن این سنگ که در محلات واقع شده است اخیرا به اصطلاح به خرابی خورده و کوپ های جدیدی که استخراج می شوند از لحاظ طیف رنگی به زیتونی و شکلاتی متمایل شده اند که ممکن است به سلیقه برخی افراد خوشایند نباشد.

قیمت سنگ تراورتن حاجی آباد

قیمت سنگ ها به سورت و دسته موردنظر بستگی دارد. همانند خیلی از محصولات دیگر سنگ نیز دارای درجه بندی کیفی بوده و به دسته های مختلفی نظیر سوپر ، ممتاز ، درجه یک ، درجه دو و… تقسیم می شود.

همچنین برخی سنگ های لوکس و گران قیمت ممکن است به دسته های بیشتری تقسیم بندی شوند مانند سوپرپلاس ، سوپر ، سوپرممتاز ، ممتاز و الی آخر.

جهت استعلام قیمت انواع تراورتن حاجی آباد با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید

انواع سنگ تراورتن حاجی آباد

پس از استخراج از معدن و فرآوری به دسته های مختلف تقسیم بندی می شوند یا به اصطلاح سورت بندی می شوند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت

  • تراورتن حاجی آباد سفید
  • تراورتن حاجی آباد کرم روشن
  • تراورتن حاجی آباد شکلاتی
  • تراورتن حاجی آباد عسلی
  • تراورتن حاجی آباد گل پنبه ای
  • تراورتن حاجی آباد زیتونی
  • تراورتن حاجی آباد موج دار
  • تراورتن حاجی آباد ابر و بادی

کاربردهای سنگ تراورتن حاجی آباد

عمده کاربرد این تراورتن نمای ساختمان است. این سنگ تا به این لحظه نماهای فوق العاده شیک و زیبایی تحویل داده است که اگر از طراحی خوبی بهره مند شده باشد هر رهگذری را مجذوب خود خواهد کرد.

از کاربردهای دیگر سنگ تراورتن حاجی آباد می توان به نمای داخلی انواع باغ ، ویلا و ساختمان مسکونی ، سنگ فرش محیط و ساخت انواع مجسمه های سنگی ، نرده های سنگی ، روشویی های سنگی و غیره اشاره نمود.

خرید سنگ تراورتن حاجی آباد

اگر قصد خرید این تراورتن برند را دارید جهت دریافت تجربه خرید بهتر مواردی را باید موردنظر قرار دهید. ابتدا اینکه متراژ موردنیاز خود را محاسبه نموده و با سنگ کار یا پیمانکار خود مشورت نمایید. دوم اینکه کلیه فروش سنگ فقط به مترمربع معتبر است و هرگونه فاکتور و قیمت دهی به مترطول ، دانه ای یا غیره باطل است و به قصد سردرگمی مشتری انجام می شود.

سوم اینکه از طراح خود سوال نمایید چه طیف رنگی برای ساختمان شما در نظر گرفته است و توجه داشته باشید که سنگها هرچه روشن تر و یکدست تر و تمیزتر باشند از قیمت بالاتری برخوردار هستند لذا بودجه خود را مشخص نمایید تا مدیریت بهتری داشته باشید.

معدن تراورتن حاجی آباد

معدن تراورتن حاجی آباد واقع در محلات استان مرکزی می باشد. این معدن در ابتدای شروع فعالیت خود کوپ سنگ های سفید و روشنی استخراج می نمود ولی با گذر زمان و دستیبابی به لایه های پایین تر به رنگهای شکلاتی ، عسلی و زیتونی متمایل شده است ولی کماکان بر جنسیت مقاوم و استخوانی خود استوار است و می توان گفت از بهترین تراورتن ها از لحاظ کیفیت می باشد.

خرید تراورتن حاجی آباد پیشنهاد می شود؟

بدون شک می توان گفت بله! حاجی آباد با جنسیت استخوانی و طیف رنگی کرم روشن خود یکی از بهترین برندهای بازار سنگ های ساختمانی است که با توجه به ویژگی های مثبتی که دارد از قیمت مناسب تری نیز نسبت به هم ردیفان خود برخوردار است که به خودی خود از مزیت های رقابتی این محصول محسوب می شود.

اگر قصد خرید سنگ تراورتن حاجی آباد را دارید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در تماس باشید تا عکس ، ویدیو و قیمت دریافت کنید و از مشاوره رایگان استفاده فرمایید.

همچنین با عضویت در شبکه های اجتماعی بازرگانی اترس می توانید بصورت روزانه از موجودی های جدید و قیمت آنها مطلع شوید و از پیشنهادات ویژه باخبر گردید.

کانال تلگرام

صفحه اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + دو =