گرانیت

سنگ گرانیت مشکی نطنز اصفهان – قیمت و خرید

سنگ گرانیت مشکی نطنز اصفهان

رنگ مشکی ، استحکام بالا و قابلیت استفاده در همه نقاط ساختمان ، سنگ گرانیت مشکی نطنز اصفهان را به پرکاربردترین گرانیت موجود در بازار تبدیل کرده است.

گرانیت مشکی نطنز موارد استفاده گوناگونی دارد و تقریبا در همه جای ساختمان می توان آن را کار نمود. همین مورد نیز عامل محبوبیت گسترده آن گردیده است.

مشخصات گرانیت مشکی نطنز

در شهرستان نطنز معادن متعددی در زمینه استخراج گرانیت فعالیت می کنند که هریک ویژگی های ظاهری خاص خود را دارند ولی کلیت آنها شبیه به یکدیگر است.

ویژگی های ظاهری

زمینه رنگی تیره و دانه بندی درشت از ویژگی های ظاهری این سنگ محسوب می شود. گاها در فرآورده های برخی معادن خط های سفید نیز دیده می شود که این خط ها گاهی کاملا مشخص و گاهی بصورت مهو هستند.

سلامت سنگ

از لحاظ سلامت این سنگ نمره خوبی را کسب می کند. بازه رنگی یکدست و قد بلند دسته ها نمایانگر این واقعیت است.

استحکام بالا

همه ما از مقاومت بالای گرانیت ها آگاهیم و تعاریف آنها را زیاد شنیده ایم ؛

حال جالب است بدانید گرانیت مشکی نطنز از لحاظ استحکام نسبتا از سایر گرانیت ها نیز بالاتر است و تراکم فوق العاده ای دارد.

جذب آب بسیار پایین

نفوذ آب به داخل این سنگ امری مشکل است؛ به دلیل تراکم بالا آب به سختی می تواند به آن ورود کند که این عامل موجب افزایش مقاومت در برابر انواع شرایط آب و هوایی می گردد.

ساب پذیری

ویژگی ساب پذیری مناسب گرانیت مشکی نطنز زمینه ساز تولید سنگ هایی براق و درخشان می شود که همانند آینه انعکاس اجسام را در آن می توانید مشاهده کنید.

مقاومت فرسایشی

علاوه بر عمر میلیون ها ساله گرانیت نطنز در زمین؛ سالیان درازی نیز بر ساختمان شما عمر خواهد کرد ؛ به راحتی تغییر شکل نداده و فرسوده نمی شود.

قیمت مناسب

در مقایسه با هم رده هایی نظیر تویسرکان و چایان ، مشکی نطنز از قیمت مناسب تری برخوردار است و هزینه های شما را تا حد زیادی کاهش می دهد.

کاربرد سنگ گرانیت مشکی نطنز اصفهان

در ادامه به موارد استفاده این سنگ پرطرفدار می پردازیم.

نمای ساختمان

گرانیت هایی نظیر مشکی نطنز در قدیم بسیار در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گرفتند ولی به دلیل وزن سنگین و منع شهرداری ؛ جای خود را به تراورتن ها و بازالت واگذار کردند.

کف پارکینگ

ابعاد فرشی سنگ موردبحث بسیار مورد توجه قرار گرفته است و دلیل آن نیز ویژگی هایی است که بالاتر به آن پرداختیم ؛

اگر به دنبال سنگی مقاوم برای مکان های پرتردد و محل عبور وسایل نقلیه هستید گرانیت مشکی نطنز گزینه ای مناسب برای شما محسوب می شود.

محوطه سازی

اگر قصد استفاده در فضای باز را دارید این نکته را در نظر داشته باشید که سطح گرانیت ها در مواجه با آب و باران لیز می شود و احتمال سرخوردگی را بالا می برد ؛

پیشنهاد ما این است که از فرآوری ها شیاردار و بوشهمر این سنگ استفاده نمایید.

سنگ پله

پله و زیرپله این سنگ همه ویژگی های خوب را باهم دارد! هم گرانیت است و هم به رنگ لوکس مشکی ولی تنها عیب و شاید بزرگترین آن قیمت بالای سنگ پله آن می باشد که ممکن است برای فضاهای مسکونی و عادی صرفه اقتصادی نداشته باشد.

سنگ قبر

ویژگی های ذاتی و رنگ مشکی گرانیت نطنز آن را به گزینه ای مناسب برای سنگ مزار تبدیل کرده است و در حال حاضر تقریبا عمده مصرف این سنگ در این زمینه می باشد.

سنگ گرانیت مشکی نطنز رنگ شده

به جهت جذاب تر و خوش رنگ تر شدن ، سطح گرانیت مشکی نطنز را با رنگ های مخصوص آغشته می کنند که زمینه آن را تیره تر می سازد و سلیقه افراد بیشتری را در بر می گیرد.

لازم به ذکر است گرانیت های رنگ شده از قیمت بالاتری برخوردارند.

معدن سنگ گرانیت مشکی نطنز

درحال حاضر معادن مختلفی به استخراج گرانیت مشکی نطنز مشغول اند که هر معدن ویژگی های ظاهری و باطنی مخصوص به خود را دارد. برخی از آنها نوک مدادی ، برخی مشکی تر و برخی دارای رگه های سفید هستند.

برخی از این معادن عبارتند از :

  • معدن مولایی : دارای خطوط سفید
  • معدن علیزاده : رنگ نسبتا تیره تر و دانه بندی درشت
  • معدن حسینی : بازه رنگی کمتر و یکنواخت ، زمینه کمی روشن تر

انواع فرآوری گرانیت مشکی نطنز

گرانیت سیاه نطنز در ابعاد گوناگون نظیر عرض 40 – 60 – 80 – 120 و سایز های فرشی 40*40 – 40*30 و ریزه بار در ضخامت 2 و 3 سانتی متر تولید و ارائه می گردد.

همچنین پس از برش با توجه به نیاز بازار یا سفارش خریدار انواع فرآوری ها مانند رنگ شدن ، ساب ، شیار ، بوشهمر ، چرمی و… بر آن انجام می گیرد.

خرید سنگ گرانیت مشکی نطنز اصفهان

قیمت و خرید سنگ گرانیت مشکی نطنز

از عوامل تاثیرگذار بر قیمت؛ هزینه های حمل و نقل و فاصله معدن تا کارخانه سنگبری است که پیشنهاد می شود به منظور تجربه خریدی سودمند از واحدهای تولیدی نزدیک به محل استخراج متراژ مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

مجموعه بازرگانی اترس با قرارگرفتن در قطب سنگ کشور ؛ شهرک صنعتی محمودآباد اصفهان مفتخر است شما را در این مسیر همراهی نماید و بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت برای شما فراهم آورد.

جهت استعلام قیمت و دریافت مشاوره رایگان با شماره موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

شبکه های اجتماعی

به منظور مشاهده روزانه موجودی محصولات و اطلاع از فروش های ویژه به جمع ما در شبکه های مجازی بپیوندید.

کانال تلگرام

صفحه اینستاگرام

راه های ارتباطی

برای ورود به هریک کافیست بر روی گزینه مدنظر کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 9 =