تراورتن

قیمت سنگ تراورتن عباس آباد | مشخصات و خرید

سنگ تراورتن عباس آباد

قیمت سنگ تراورتن عباس آباد بسته به سورت و درجه سنگ می تواند متفاوت باشد. بطور معمول بازه قیمتی 500 هزارتومان تا 4 میلیون تومان را به ازای هرمترمربع به خود اختصاص می دهد.

دلیل قیمت بالای آن، برند بودن و گران بودن کوپ سنگ از سمت معادن می باشد که بهای تمام شده آن را افزایش می دهد.

در ادامه به بررسی مشخصات این تراورتن پرطرفدار می پردازیم و در آخر قیمت و نحوه خرید به صرفه آن را توضیح می دهیم. با ما همراه باشید.

ویژگی های سنگ تراورتن عباس آباد

تراورتن عباس آباد با رنگ سفید و درخشان خود چشم هر جنبنده ای را به خود جلب می کند.

ویژگی های این تراورتن باعث شده به پرطرفدارترین و مشهورترین سنگ بازار تبدیل شود و کمتر کسی را می توان یافت که در صنعت ساختمان فعال باشد و نام آن را نشنیده باشد.

از ویژگی ها و مزایای سنگ تراورتن عباس آباد به موارد زیر می توان اشاره کرد :

ظاهر لوکس و زیبا

به دلیل رنگ سفید و درخشان ، قطعا این سنگ هرکجا کار شود، نمای ساختمان یا فضای داخل، ظاهری لوکس به آنجا می بخشد.

مناسب انواع نما

این تراورتن به دلیل طیف رنگی خود با هر نما و هر سلیقه ای سازگار است. نمای رومی، کلاسیک و یا حتی ترکیب آن با آجرنمای مشکی ظاهری خاص به ساختمان شما هدیه می کند.

مقاومت و سازگاری

عباس آباد به دلیل جذب آب پایین ، تراکم بالا و تخلخل کم در برابر کلیه شرایط آب و هوایی مقاوم و سازگار است.

عایق گرما و صدا

خلل و فرج موجود در سنگ تراورتن عباس آباد همانند یک عایق صوتی و حرارتی کار می کند و ساختمان شما را محفوظ نگه می دارد.

نصب سریع

به دلیل حفره های طبیعی موجود در پشت سنگ، جذب و نفوذ ملات راحت تر انجام می گیرد و تا سالیان سال در جای خود استوار باقی می ماند.

نظافت آسان

همانطور که گفته شد جذب آب این سنگ پایین است بنابراین به راحتی کثیفی ها را به خود جذب نمی کند و تغییر رنگ نمی دهد. همچنین به دلیل سطح صیقلی و براق نظافت آن به راحتی انجام می شود.

ساب پذیری بالا

جنسیت عباس آباد به گونه ای است که در مقابل دستگاه ساب عکس العمل مقاومتی نشان نمی دهد و به موجب همین اثر خروجی کار سنگی با سطح آینه ای و درخشان می باشد.

اعتبار برند = اعتبار ساختمان

کار کردن عباس آباد در نمای ساختمان موجب افزایش اعتبار و جایگاه ساختمان شده و تا چندبرابر هزینه خود بر قیمت ساختمان تاثیر می گذارد.

معایب سنگ تراورتن عباس آباد

این تراورتن معایب قابل توجهی ندارد و تنها مسئله ناخوشایند آن قیمت بالای آن است که البته با کمی جستجو و مشورت با افراد حرفه ای می توانید سورت های قیمت مناسب آن را بیابید.

خرید تراورتن عباس آباد به صرفه است؟

سوالی که ممکن است برای خیلی از شما عزیزان پیش بیاید این است که با توجه به قیمت بالای این سنگ آیا خرید آن صرفه اقتصادی دارد؟

در نگاه اول شاید فکرکنید ارزش آن را ندارد و بهتر است از دیگر سنگ های سفید موجود در بازار استفاده کنید اما در نظر داشته باشید که تنها ویژگی مثبت عباس آباد سفید بودن آن نیست!

بلکه این تراورتن به دلیل برندینگ و لوکس بودن خود سطح جایگاه و اعتبار ساختمان شما را بالا می برد و تا چند برابر هزینه خود بر قیمت و ارزش ساختمان می افزاید.

سازندگان عزیز می دانند که حتی وجود یک ساختمان با نمای سنگی و لوکس در یک کوچه تا چه میزان بر قیمت زمین ها و ساختمان های همسایه نیز تاثیرگذار است!

معدن سنگ عباس آباد

معدن سنگ تراورتن عباس آباد در استان مرکزی و شهرستان محلات واقع شده است. لازم به ذکر است این منطقه به معادن تراورتن ها مشهور است و سنگ های معروف و پرطرفداری نظیر تراورتن آتشکوه ، تراورتن حاجی آباد ، تراورتن دره بخاری و… از آن ناحیه استخراج می گردد.

قیمت سنگ تراورتن عباس آباد

قیمت این سنگ به عوامل مختلفی مانند رنگ زمینه ، میزان رگه ها و ناخالصی ها و درجه کیفی آن بستگی دارد. بطور کلی عباس آباد از بازه قیمتی بین 500 هزارتومان تا 4 میلیون برخوردار است.

همچنین اگر نمای شما برشکاری زیادی دارد می توانید از عرض 30 این سنگ استفاده کنید و هزینه هایتان را تا حد زیادی کاهش دهید.

سورت سوپر و سوپرپلاس این سنگ از بالاترین قیمت برخوردار است و پس از آن به ترتیب به سوپر ممتاز ، ممتاز ، درجه یک ، درجه دو و درجه سه کاهش می یابد.

حمل و ارسال سنگ تراورتن عباس آباد

فرمول محاسبه وزن بار تراورتن ها بصورت متراژ تقسیم بر عدد 27 الی 28 می باشد. بدین معنا که هر صد متر وزنی حدود 3.5 الی 3.8 تن وزن دارد. بدین وسیله می توانید ماشین موردنیاز جهت حمل سنگ های خود را تشخیص دهید و با هماهنگی با باربری از هزینه ارسال خود مطلع شوید.

خرید سنگ تراورتن عباس آباد از اصفهان

به دلیل وجود سورت ها و دسته های زیاد از این محصول و به تبع آن تنوع قیمتی بالا پیشنهاد می شود قبل از خرید از افراد معتمد و متخصص در این زمینه پرس و جو نمایید.

بازرگانی اترس مفتخر است با فراهم نمودن بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت شما را در این راه همراهی کند و با مشاوره رایگان به شما عزیزان خدمت رسانی انجام دهد.

جهت ارتباط با ما از طریق گزینه های موجود در سایت با ما تماس حاصل فرمایید یا روی این متن کلیک کنید تا به صفحه مربوطه هدایت شوید.

شبکه های اجتماعی

به منظور دریافت اعلان روزانه موجودی ها و اطلاع از فروش های ویژه به شبکه های اجتماعی ما ملحق شوید.

کانال تلگرام

صفحه اینستاگرام

راه های ارتباطی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − سیزده =